Sabtu, Ogos 29, 2015

Perutusan Mahardika 2015: Sehati dan sejiwa pada tahun Shemitah

Merdeka! Merdeka! Itulah kata keramat yang dilaungkan oleh Tunku Abdul Rahman pada tahun 1957 sambil diperhatikan wakil Queen dan Raja Thai di Stadium Merdeka.
Mulai saat itu, negeri-negeri di utara semenanjung berjaya bebas daripada pengaruh kafir Thai setelah sekian lama bepercikan darah. Tamatlah kuasa Raja Thai yang sangat berdendam dengan Raja-Raja Melayu yang degil tiada mahu menyembahnya. Maka lahirlah Malaya.
Pengaruh Queen yang mulai lemah setelah lelah berperang dengan Jerman Hitler tiada lagi mampu menaung wilayah-wilayah jajahannya di pesisiran. London hancur-luluh.
Pada tahun 1963 pula, Borneo Sabah dan Sarawak menjadi sekutu kepada negara Malaysia yang baharu. Wilayah Sarawak menyelamatkan diri dari diambil Indonesia. Manakala Sabah mengelak dari bergabung dengan Sulu Filipina. Brunei pula? Teda apa yang signifikan untuk diceritakan. Ia cuma wilayah kecil-kecilan yang berduit.
Kini, ura-ura Sarawak mahu keluar Malaysia. Apa mereka lupa ketika United Kingdom lemah tiada berdaya, wilayah diganyang militari Indonesia supaya tunduk kepada Republik? Bukankah tentera Negara Malaysia yang mempertahankannya?
Apa? Sabah juga mahu bebas? Mahukah mereka dituntut Filipina?
Jabatan Imigresen Malaysia perlu kaji untuk mengenakan syarat visa bagi mereka yang berasal Sarawak, Sabah untuk menetap dan bekerja di semenanjung. Jika melawat semenanjung mereka perlu menyediakan pasport perjalanan. Pendita dengar orang-orang semenanjung tiada diterima masyarakat di sana jika bekerja.
Sebaliknya, Indonesia sangat sakit hati dengan persekutuan ini. Mereka mahu kita bersama dibawah pemerintahan Jawa Raya. Dengan itu, bolehlah setiap dari keturunan Raja-Raja Melayu dipupuskan langsung kecuali Keraton Jogja. Iaitu kesultanan Java tulen dari nostalgia Kerajaan Buah Pahit (Majapahit) yang gemilang suatu ketika dahulu.
Malah para pejuang Soekarno mentertawakan kita kerana merdeka secara bertulis bukan berperang. Mereka tiada tahu sejarah nenek-moyang kita yang mempertahankan benteng di utara Malaya dari pencerobohan kafir Thai dan menggagalkan misi mereka untuk menyeberangi Selat Melaka dan Selat Sunda demi perluasan kuasa. Begitu juga kita bermati-matian menghapuskan pengaruh Parti Komunis Malaya supaya mereka tiada boleh bergabung dengan Parti Komunis Indonesia. Jika tidak, jangankan diharap Pancasila kekal hingga hari ini.
Hari ini puak kafir Cina mahu memBERSIHkan Malaysia. Apakah mereka fikir segala urus-niaga mereka sangat BERSIH? Malaysia harus semak semula kedudukan sekolah-sekolah vernakular Cina. Ada mungkin sekolah-sekolah ini tempat menyebarkan ideologi "kami punya".
Yang paling memeningkan ialah ada beberapa kerat Melayu yang menyokong tindakan ini. Jikalaupun benar Malaysia diperintah oleh golongan yang memang menjadi penyebab rakyat hidup menderita, maka di PRU yang akan datang undilah siapa yang sesuai.
Kerajaan Malaysia tiada menyiksa sesuka hati sebagaimana Myanmar. Mungkin beberapa orang diburu berasaskan kes-kes tertentu. Sebaliknya, semua lapisan rakyat boleh mengisi perut dan berteduh walau gelandangan atau pendatang haram. Malaysia adalah syurga bagi mereka yang dapat menyeludup masuk.
Politik di negara ini, walau parti mana pun yang memerintah kejadian songlap wang tetap berlaku. Itulah tujuan mendapat kuasa. Disamping menyonglap wang, dendam pula boleh dilunaskan. Tambah lagi jika diperintah kafir Katolik Cina, mungkin orang Islam tidak dibenarkan bertarawih sebab "mengganggu ketenteraman awam".
Majoriti wilayah di negara ini milik Raja-Raja. Ia dipertaruhkan di dalam perlembagaan negara supaya rakyat boleh menentukan hala-tuju sendiri. Apabila mereka berhimpun sepertimana himpunan Malayan Union, maksudnya Raja-Raja hendak dijatuhkan. Bukankah kuning itu warna diRaja?
Apa Katolik Tamil, Iban, Kadazan fikir mereka akan dibela jika Puak Kongsi Gelap (PKG) berkuasa? Apabila menjadi Republik, rakyat jelata bakal bersaing dengan PKG yang sudah tersedia rangkaiannya. Lihat saja Sibu, Sarawak.
Hakikatnya, Perdana Menteri atau UMNO adalah entiti picisan. Mereka tiada gentar karna organisasi ini hanya licik bermain politik. Politik mereka umpama TNB iaitu tentang "kabel kuat". Dan itulah cara mereka mendidik anak muda Melayu dengan sibuk memasang kabel untuk kemasukan ke Universiti Awam.
Permainan ini terbawa-bawa hingga anak ini memegang amanah JUSA C di pejabat-pejabat awam. Kesannya, mereka yang benar-benar layak terpinggir lalu membawa diri entah ke mana. Rangkaian jenis inilah yang membuatkan benteng masyarakat Melayu rapuh.
Asalnya, Queen berat melepaskan Tanah Melayu yang menjanakan hasil lumayan kepada Great Britain. Oleh kerana mereka lunyai dek Hitler dan Jepun, maka Raja-Raja Melayu kembali mendapat kuasa penuh. Jikalah tiada kerana kejahatan Jepun dan bijaksana orang-orang tua kita, orang-orang Melayu sudah lama menjadi gelandangan di tanah nenek-moyang.
Hari ini, Queen dan rangkaiannya di serata dunia mengunakan khidmat PKG untuk mendapatkan semula Malaya atau setidak-tidaknya Sarawak atau lebih Pulau Pinang. Wilayah ini hendak dijadikan seperti Australia iaitu berpayung di bawah istana Buckingham.
Dunia tahu istana Buckingham didiami oleh keturunan dengan salasilah yang ganjil dari tanah besar Eropah. Mereka mengaut kekayaan dari serata dunia bermulanya penjajahan hinggalah kini. Akaun mereka sentiasa mengalir masuk wang dari punca-punca rahsia walaupun dari negara besar seperti Amerika Syarikat. Kristian bukan Katolik mengganggap mereka golongan Anti-Christ atau Dajjal.
Apa yang berlaku di negara bukanlah fenomena setempat. Ia berkaitan fenomena dunia yang disebut oleh Rabbi Yahudi Ortodoks sebagai kejadian tahun Shemitah bermaksud pembebasan atau pembatalan.
Tahun ini adalah tahun yang digeruni oleh para pendita Yahudi. Tahun ini juga tahun yang menggemparkan Katolik Vatican. Pada tahun ini dikatakan dunia akan terbatal dari sistem asal manakala sistem baharu akan terlaksana.
Pendita Yahudi mengatakan seorang Raja Israel Raya akan ditabalkan. Uskup pula mengatakan Jesus Kristus akan turun dari kayangan dan memimpin Gereja Katolik. Orang-orang Islam tidak sabar dengan kemunculan Imam Mahdi dan meraikan kehadiran Nabi Isa. Hindu menunggu kedatangan seorang Avatar untuk membela mereka. Semuanya fenomena terkini di seluruh pelusuk dunia.
Dunia hari ini berdaftar di bawah sistem kewangan piramid yang tulen. Dimulakan di Amerika Syarikat, sistem ekonomi dunia mengunakan persamaan matematik kewangan yang ditulis perisian untuk urusniaga secara talian.
Manusia sejagat hidup didalam sistem pendapatan yang haram sejak bermula sistem ini dilancarkan dengan kaedah perkiraan nilai matawang. Sehingga apabila kita menunaikan haji, sistem inilah saluran untuk mendapatkan tempat ke Mekah.
Jadi, susut atau naiknya nilai matawang dunia semuanya saling berkaitan. Maka wujudlah sistem perbankan "patuh syariah" yang ganjil itu apabila dikaji tiada bedanya dengan sistem perbankan konvensional. Terkial-kial para sarjana Islam untuk meng-Islam-kan sistem ciptaan organisasi Dajjal. Matematiknya serupa. Cuma dengan akad dan beberapa istilah Arab, terus halal. Jawab muktamad adalah "harus".
Pada tahun ini, apabila batalnya sistem sedia ada akan wujud 2 sistem yang berbeda. Satu daripada organisasi Dajjal atau Anti-Christ yang kununnya sebagai penyelamat. Satu daripada organisasi Panji-Panji Hitam yang membawa sistem kewangan Dinar dan Dirham sebagai penyelamat sejati.
Objektif memusnahkan ekonomi dunia oleh Sang Dajjal adalah untuk mencapai hasrat Sang Iblis ketika ia bertekak dengan Allah sambil berjanji untuk menyesatkan manusia dan menyembah selain Allah iaitu WANG - the root of all evil.
Untuk satu sistem berjaya saingannya mestilah dihapuskan. Kini organisasi Dajjal sedang giat merencanakan keruntuhan negara-negara Islam "degil" seumpama Malaysia. Untuk itu mereka mestilah ditumbangkan dengan apa cara sekalipun sebelum tarikh keramat 23 September 2015. Pada 24 September 2015 Islam merayakan Aidiladha. Mungkin haji kali ini haji berdarah dengan kehadiran gerhana merah pada bulan yang sama?
Untuk menjaya cita-cita organisasi Dajjal, PKG diberikan dana lumayan untuk mencipta huru-hara supaya pakatan tentera organisasi ini masuk ke dalam negara seperti operasi Jade Helm di Amerika Syarikat yang bakal berlaku bila-bila masa.
Rejimen Askar Melayu diRaja (RAMD) dan VAT69 jangan ingat mereka akan berdepan dengan Parti Komunis Malaya yang dulu. Musuh kali ini jauh lebih canggih bukan sahaja pada senjata malah segala rangkaian sistem pertahanan, kewangan, internet, bahan mentah, makanan, serba-serbi. Tiada lagi rimba atau gua tempat berselindung. Sistem pertahanan kita pula patuh pada piawaian antarabangsa. Mereka tahu lubang kita. Kecuali sistem pertahanan yang diajarkan Rasullullah SAW.
Anggota keselamatan ini fikir mereka boleh menang dan terselamat. Mungkin mereka terselamat disebabkan penuh ilmu di dada tetapi jangan ingat kaum keluarga kamu juga terselamat. Kamu ingat ilmu batin bermacam jenis jurus itu akan menjadi jikalau bahan mentah masakan kamu dibeli dari kedai runcit?
Cara musuh berperang hari ini bukan setakat senapang berkuasa tinggi malah lebih dari itu. Contohnya, jikalau ditutup talian internet. Mampukah anak muda bertahan selama sehari? Yang pasti berlaku ialah mereka akan terpinga-pinga tak keruan. Cukup dengan perasaan "mati kutu" sahaja, benteng ummah runtuh berkecai.
Mahardika kali ini adalah merdeka dari sistem yang mencengkam jiwa. Tiadalah kita ketahui siapa lawan siapa kawan kerana zaman ini adalah zaman fitnah. Berdasarkan kitab-kitab sahih, manusia sejagat pasti akan mengalami peristiwa fitnah terbesar. Baik Islam mahupun bukan, semuanya tiada terlepas dari fitnah ini. Rakyat jelata dari pelbagai fahaman atau agama perlu mengambil serius fenomena negara. Ia bakal menjadi pertembungan 2 kuasa dunia. Di tangan kiri api, di tangan kanan air.
-Pendita-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Korban Bahasa Melayu: Kejuruteraan juga serupa....

Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya Puasa! Sekarang dalam-dalam sibuk berhari raya walaupun sudah masuk kerja, isu besar melanda negara. I...