Rabu, Mei 01, 2013

Jerusalem penuh minat pada Malaysia

Assalamualaikum!
Sudah lama Pendita mengkaji tentang Yahudi dan al-Masihi (Kristian) serta ramalan mereka. Terutamanya misteri kehilangan peti tanda daulat dari langit itu, "Ark of the Covenant" atau Tabut as-Sakinah. Pendita yakin peti itu di dalam simpanan kerajaan Melayu. Dan Yahudi tahu. Begitu juga sang Inggeris.
Kita dikejutkan dengan video "Malaysia Prophecy from Jerusalem" yang dibuat oleh Living Bread Church. Apabila menontonnya, kita dapat satu kepastian bahawa Yahudi menganggap Melayu saudara mereka. Kerakyatan Israel untuk Melayu telah tersiap sedia!
Mengapakah begitu? Jika bukan Melayu itu, boleh jadi, puak Manasseh yang hilang di timur? Kita tahu Bnei Manasseh adalah dari susur-galur Nabi Yusuf yang menjadi Menteri di Mesir. Apakah tanda Manasseh di Tanah Melayu ini, kalau bukan tiga lapis piramid pada bumbung masjid-masjid tua?
Mengapa pula secara tiba-tiba Living Bread Church bersungguh benar mendeklamasi sajak khas untuk Malaysia dan "kerajaan baru"-nya? Mengapa pula DAP evangelist dan PAS islamik tiba-tiba boleh bersatu di dalam perjuangan politik? Kita pasti dari sumber video tersebut mereka menganggap BN sebagai "enemy". Mereka berkata juga, "Seorang raja akan ditabal."
Apakah semua ini?
-Pendita-

1 ulasan:

  1. Tuan, pencetus 9 tangkai padi jata lambang N9, tengkolok Sultan Kedah ade disini...

    http://habib-kzadzikry.blogspot.com/2011/05/blog-post.html

    BalasPadam